W SmakMAK wierzymy, że równowaga między pracą a życiem prywatnym jest kluczem do sukcesu i satysfakcji zawodowej. Dlatego stawiamy na elastyczne godziny pracy i wspieramy naszych pracowników w realizacji ich pasji oraz spędzaniu wartościowego czasu z rodziną. Dołącz do naszego zespołu i przekonaj się, że możesz osiągnąć swoje cele zawodowe, nie rezygnując z chwil spędzonych z bliskimi. Razem tworzymy miejsce, gdzie praca i życie prywatne harmonijnie się łączą.
Dajemy Ci możliwość ciągłego rozwoju i zdobywania cennego doświadczenia zawodowego. Proponujemy szeroki wachlarz szkoleń oraz wsparcie mentorskie, abyś mógł doskonalić swoje umiejętności i wspinać się po szczeblach kariery. Stań się częścią SmakMAK, aby rozwijać się zarówno zawodowo, jak i osobiście. Razem budujemy inspirujące środowisko, które motywuje do osiągania sukcesów i realizacji Twoich zawodowych celów
Oferujemy szeroką gamę możliwości zawodowych w różnych dziedzinach, dając Ci szansę na rozwój w obszarze, który najbardziej Cię interesuje. Niezależnie od tego, czy Twoją pasją jest produkcja, marketing, sprzedaż, logistyka czy obsługa klienta, znajdziesz u nas miejsce dla siebie. Stań się częścią naszej różnorodnej drużyny, gdzie wspólnie tworzymy inspirujące i innowacyjne środowisko pracy. Dzięki elastycznym ścieżkom kariery, możesz zdobywać nowe umiejętności i doświadczenia, które pozwolą Ci rozwijać się zarówno zawodowo, jak i osobiście. Wybierz karierę, która najbardziej Ci odpowiada i dołącz do nas!
Aktualne oferty pracy
Z firmą związana jest od 16 lat, zaczynając jako pracownik produkcji. Dzięki zaangażowaniu i doświadczeniu awansowała na brygadzistę etykietowania, a obecnie pracuje w dziale administracji na stanowisku pracownika administracyjno-biurowego.
Dołączyła do zespołu prawie 13 lat temu jako pracownik produkcji. Następnie zdobywała doświadczenie w dziale fakturowania, a obecnie pełni funkcję specjalisty ds. administracji magazynowej.
Swoją karierę w firmie rozpoczął ponad 9 lat temu jako przedstawiciel handlowy. Z czasem awansował na stanowisko specjalisty ds. logistyki, a następnie managera ds. logistyki i dystrybucji. Obecnie pełni funkcję managera ds. operacyjnych i logistyki.
Z firmą związany od prawie 17 lat, zdobywając doświadczenie na różnych stanowiskach w dziale produkcji.
Rozpoczął pracę prawie 15 lat temu jako merchandiser, przechodząc przez magazyn, obecnie pełni funkcję kierownika centrum dystrybucyjnego.
Rozpoczęła pracę 7 lat temu na stanowisku pracownik produkcji. Obecnie pracuje na stanowisku brygadzista produkcji.